Održavanje svih treninga je prilagođeno pravilima zaštite od Covid-19

Održavanje svih treninga je prilagođeno pravilima zaštite od Covid-19



Good is the enemy of great! - ovo mi pričamo već 26 godina!

Obuka zaposlenih nije trošak već investicija. To je ulaganje koje doprinosi razvoju pojedinaca, povećanju produktivnosti zaposlenih i opšteg poslovnog uspeha. U savremenom poslovnom okruženju, uspešna kompanija prepoznaje vrednosti svojih zaposlenih i nastoji da maksimalno iskoristi njihove potencijale u cilju sticanja konkurentske prednosti.

 

Skills partneri


Kroz proteklih 25 godina postojanja zajedno smo učili sa našim klijentima. Jedna od stvari koje smo naučili jeste da uvek treba i želimo da vam ponudimo nešto novo. Tokom vremena imali smo zadovoljstvo da upoznamo i sarađujemo sa mnogo kvalitetnih ljudi i kompanija. Zarad boljeg kvaliteta i raznovrsnosti, rešili smo da dodatno unapredimo našu ponudu. U skladu sa vašim potrebama, zajednčkim snagama sa našim partnerima, možemo vam ponuditi nove usluge.

Predstavljamo vam Skills partnere:

Q SPACE pomaže klijentima da razviju održive sposobnosti za inovacije. Upravljanje inovacijama nije lako. Postoje rizici i lako se može desiti da se raspoloživa sredstva pogrešno potroše. Mi radimo zajedno sa menadžerima kako bi im pomogli da efikasno upravljaju inovacijama i konstantno tragamo za novim rešenjima za inovativne izazove.

Izađite iz kancelarije ili iz kuće, promenite prostor, razmišljajte drugačije. Doživite pozitivnu energiju Experience Centra! Izuzetno prilagodljiv prostor za sve vrste radionica i sve vrste timova. Prilika za druženje sa klijentima, kolegama, prijateljima. Pravo mesto za kreativce i umetnike svih vrsta. I naravno neki lični događaj. Nešto samo za vas i vaše najdraže…

  • Asocijacija Autentičnih Hedonista - AAH! (aah.rs)

Kako bismo što više promovisali uživanje u životu, zajedničkim snagama radimo na informisanju i edukaciji. Asocijacija Autentičnih Hedonista (AAH!) osnovana je 7. februara 2005. godine u Beogradu i danas okuplja više od 5500 članova. Vizija je da zahvaljujući AAH! svi ljudi na planeti budu nasmejani, pozitivni i da uživaju u životu. Deluje kroz sekcije: Putovanja, Čokolada, Sport, šoping, Muzika/Umetnost, Golf, Film/Pozorište, Piće, Cigare, Hrana, Horoskop, Tehno Hedonizam i Mind, Body & Spirit.

Institut za unapređenje poslovanja” d.o.o. (IBI) je pravni naslednik “Consult ADQM” d.o.o. koji je osnovan 2009. godine. “Institut za unapređenje poslovanja” d.o.o. se bavi unapređenjem poslovanja i poslovnih procesa, različitim sistemima menadžmenta, pomoć organizacijama u održivom razvoju, kao i različitim vidovima ocenjivanja usaglašenosti.

                   Skills logo bez senke

Skills logo bez senke                                                    Skills logo bez senke

AHH

ibi logo small

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Štampa

Hotelska Industrija


Skills s ponosom može reći da upošljava ljude sa dugim i značajnim iskustvom u hotelijerstvu i restoranskom poslovanju. U našem timu su stručnjaci koji su priznati i u zemlji i u inostranstvu.

Obuka u hotelskoj industriji Vam omogućava da budete lider na lokalnom tržištu i pomaže Vam da pokrenete novi restoran ili hotel, ili poboljšate rad postojećeg. Svi treninzi imaju za cilj da obezbede odgovarajuću obuku u hotelskoj industriji, kako bi radnici mogli samopouzdano da pozdrave goste, služeći hranu i pružajući celokupno odličnu uslugu tokom boravka. Ovi treninzi pokazuju najbolju praksu za brigu o gostima i daju polaznicima treninga upotrebljivo znanje.

Glavni cilj naših treninga je da Vam pomognu u:


  • Otvaranju hotela. Kao i svako novo poslovanje, može biti teže nego što se čini, pogotovo ako je međunarodna hotelska industrija nova za vas. Možemo Vam pomoći u otvaranju hotela, gde krenuti pri otvaranju hotela, kako odabrati pravu lokaciju, kako uspostaviti organizacionu strategiju.

  • Treninzima za zaposlene u Vašim ugostiteljskim objektima. Gde pronaći odgovarajuće zaposlene i kako obaviti intervju, kako prevladati uobičajene greške u poslovnoj komunikaciji i načinima za poboljšanje, kako pretvoriti žalbe kupaca u pozitivne prilike.

  • Menadžmentu hotela. Ponašajte se i mislite kao iskusan menadžer. Klasifikujte zadatke kako biste osigurali veću efikasnost i produktivnost, ljubazno postupajte sa žalbama gostiju, počnite da identifikujete svoj budući stil upravljanja...



    Hospitality4a

 


NAŠI STRUČNI KONSULTANTI:

Dragan Đorđević, Skills direktor – Skills Innovative Learning Experience

Vojislav Kumić, hospitality ekspert – Skills Innovative Learning Experience

Jovan Vukotić, HMC direktor – Hotel Management Company

 

NEKI OD TRENINGA KOJE MOŽEMO ORGANIZOVATI ZA VAS:

  • Komunikacione veštine

  • Lakši rad sa teškim ljudima i teškim situacijama

  • Customer experience

  • Profesionalne prodajne veštine

  • Prodajne veštine - banket

  • Prodaja i upselling za restorane/barove

  • Trening konobara

  • Treninga barmena

  • Trening recepcionog osoblja

  • Trening osoblja za sobnu uslugu

  • Trening osoblja za održavanje higijene

  • Trening osoblja za nabavku

  • Upravljanje budžetom hotela po međunarodnim standardima

  • Hotelsko poslovanje - uvod

 

NAŠE REFERENCE:

SPORT CAFÉ – Beograd
JUGOSLAVIJA HOTEL – Beograd
METROLOPOL HOTEL – Beograd
KLUB PRIVREDNIKA RESTORAN – Beograd
VINOGRADI RESTORAN– Grocka
HTP MIMOZA – Tivat – Crna Gora
MR. PRESIDENT HOTEL – Beograd
PARK HOTEL – Ivanjica
WESTERN CITY HOTEL – Ivanjica
VODOPAD HOTEL – Ivanjica
PREMIER AQUA HOTEL – Vrdnik, Fruška gora
ZEPTER APART HOTEL – Beograd
MOSKVA HOTEL – Beograd
TEHO – INN – Beograd
DUNAV TURIST d.o.o. – Beograd
SILVER LAKE RESORT – Veliko Gradište
ETNO SELO STARA SRBIJA – Vrčin
CRYSTAL HOTEL – Beograd
PARK HOTEL – Ruma
BANJA VRUJCI
EASY HOTEL – Beograd
BUDGET HOTEL – Beograd
HEMEL RESORT – Zlatibor
POŽEGA HOTEL - Požega
HILTON HOTEL – Beograd
TC PLAZA HOTEL – Budva
BEO HOTELI
HYATT REAGENCY – Beograd
MASH & AIR – Manchester UK
MASH & AIR– London UK
ATLANTIC BAR – London UK
QUE PASA – Beograd
RIO BRAVO – Beograd
PORTOBELLO – Beograd
THE GROVE DESIGN HOTEL – Gruzija
RITZ CARLTON HOTEL – Rusija
SERAFINA RESTAURANT GROUP – Njujork
BLUE ELEPHANT ROYAL THAI RESTAURANT – Rusija
BIOSPHERA RESTAURANT – Rusija
OGNISHTE RESTAURANT – Rusija
INTERCONTINETAL HOTEL – Beograd
PARK HOTEL – Crna Gora
VILLA JELENA – Beograd
BOEMI RESTAURANT – Rusija
AVALA RESORT & VILLAS HOTEL – Crna Gora
Udruženje Barmena Srbije & Crne Gore

 

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487!

Save

Štampa

MBTI® radionica


MBTI (Myers Briggs Type Indicator®) je najšire prihvaćeni instrument za procenu tipova ličnosti u savremenom svetu biznisa. Zasnovan je na teoriji čuvenog psihologa K.G. Junga o postojanju psiholoških tipova koje stičemo rođenjem, a koji nam određuju preferentno ponašanje u određenim situacijama.

Za praktičnu primenu ovaj instrument su osmislile Katherine Myers i Isabel Briggs Myers, po kojima je i dobio ime. Suština teorije psiholoških tipova je u tvrdnji da postoje dve funkcije koje ljudi koriste u životu: kako procesiramo informacije (kao “percipiramo” stvari) i kako donosimo odluke.

mbtiPre same radionice, od učesnika se očekuje da popune MBTI® upitnik online na osnovu ćega će dobiti detaljan opis svog profila ličnosti.

Tokom poludnevne radionice, učesnici će imati priliku da:

  • Saznaju koji je njihov tip ličnosti
  • Otkriju kako i na koji način uspostavljaju odnose i interkcije s ljudima u svom okruženju
  • Razumeju značaj različitosti među ljudima i njihovog tumačenja na pozitivan način
  • Na praktičnim primerima i kroz vežbe uoče i otkriju na koji način njihov tip ličnosti oblikuje njihovo ponašanje i određuje kvalitet odnosa s drugima
  • Shvate značaj poznavanja MBTI® tipova ličnosti u razvoju timskog rada
  • Nauče kako da promovišu prirodne potencijale svakog pojedinca i omoguće mu da najbolje oseća u poslu koji obavlja
  • Razumevajući druge, bolje razumeju i sebe, svoje jake strane i potencijalne slabosti.

Štampa

Skills konsultantske cx usluge


  • Dobro organizovan customer experience management framework može da ostvari značajan uticaj na poslovanje vaše organizacije.
  • Skills customer experience (CX) konsultanti pomažu organizacijama da izgrade efikasne i pozitivne interakcije sa klijentima. Naši CX konsultanti obezbeđuju da vaše customer experience odgovara očekivanju vaših klijenata, istovremeno vodeći računa o potrebama i ciljevima vaše organizacije.
  • Usluge koje pružaju Skills CX konslutantni uključuju:
    • Obuka vaših timova, uključivanje viših management nivoa i obezbeđivanje korisnih inputa svih funkcija organizacije u izgradnju CX programa;
    • Analiza i definisanje potreba i očekivanja customera i izradu programa koji će ih efikasno uključiti;
    • Razvoj i unapređenje customer journeys,
    • Izradu rešenja koja doprinose i razvoju odnosa sa klijentom i uvećavanju profita organizacije.

 

Save

Štampa

Peak Performance Coaching


Kao jednu od usluga koje pružamo klijentima navodimo i Koučing (Coaching). Šta je to?

Ukratko, koučing predstavlja način za unapredjenje veština i sposobnosti ljudi, a sve u cilju poboljšanja perfomansi.
Postoji više vrsta koučinga. U Skills-u se bavimo poslovnim koučingom.

Budite sigurni da ste, iako toga možda niste bili ni svesni, učestvovali u ovom procesu. Koučing je ustvari razgovor izmedju dvoje ljudi , od kojih je jedan Coach (onaj koji koučuje) a drugi Couchee. Svrha koučovanja je da ljudi sami dodju do odredjenih odgovora i zaključaka, uz pomoć razgovora.
Važno je znati da ludi koji se bave koučingom nisu psihoteapeuti, lekari, treneri i slično. Oni poseduju širinu neophodnih znanja i veština iz različitih oblasti a najvažnije su veštine komunikacije.

U mnogim kompanijama, koučing se koristi ne samo kao metoda za ispravljanje grešaka i rešavanje problema, već i kao preventivna mera.

2 people talking photo
Kada koristimo Koučing?

Evo nekoliko primera, pitanja i dilema gde koučing može dovesti do odličnih rezultata:

  • Kako da unapredim prodaju?
  • Kako da budem bolji menadžer?
  • Šta je logičan sledeći korak u mojoj karijeri?
  • Kako da smanjim stres na poslu?
  • Koje veštine su mi potrebne za dalji razvoj i napredak?
  • Kako da poboljšam odnose sa kolegama?

Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487!

Štampa

Outplacement


Pored standardnih HR usluga, Skills ima iskustva i u sprovodjenju programa rešavanja viška zaposlenih. Outplacement je aktivnost koja pomaže pojedincima koji ostanu bez posla da prevazidju period promena i pronadju novi posao.

To je proces i predstavlja dobru volju i trud kompanije koja smanjuje broj zaposlenih da im pruži profesionalnu pomoć i olakša period promena.

Kontaktirajte nas za više informacija na 011 22 82 182!

out1

Štampa

26godina uspeha
Godine
64700polaznika
Polaznici
35treninga (za sada)
Treninzi
4.9prosečna ocena trenera
Ocena
89NPS
NPS