Odlične ideje za povećanje prodaje
Bilo da se „gušter“ u prodaji ili „stara kuka“, uvek možete savladati par trikova koji će pospešiti efikasnost i rast vašeg poslovanja.
Usvojte zaboravljene klijente
Često ćete, usled prirodnog obrta zaposlenih koje bave prodajom u vašoj kompaniji, otkriti klijente koji su u periodima zamene „ispali iz vida“ i kojima nije pružena adekvatna usluga. Uskočite i popunite praznine da bi klijentima obezbediti kontinuitet usluge.
Tražite feedback svaki put kada niste bili uspešni
Učite na sopstvenim greškama i poboljšajte svoje tehnike i strategije prodaje.
Kada ste bili uspešni, setite se šta ste uradili dobro
A tada učinite sve što je moguće da ponovite ta dobra osećanja, razmišljanja i tehnike koje ste koristili.
Budite uporni, ali ne i dosadni
Istraživanja pokazuju da je 70% poslova zaključeno posle petog kontakta.
Verujte u svoj proizvod ili uslugu
Jer najzad, ako vi ne verejute, kako očekujete da bilo ko drugi poželi da ga kupi?
Otvorite oči i uši
Potencijalni kupac zna da je vaš cilj zaključivanje posla, i vi to znate. Zato čim uočite Signal kupovine, „zatvorite“ prodaju.
Postarajte se da kupac bude srećan
Po okončanju svake transakcije, kupac bi trebalo da oseća zadovoljstvo što je sa vama poslovao.
Potvrdite da je kupac dobio upravo ono što je tražio
Pozovite, pitajte, pokažite interesovanje za mišljenje kupca. Možda usledi još koja porudžbina?!
Pitajte zadovoljnog kupca za imena drugih osoba
kojima bi vaša usluga ili proizvod bili zanimljivi.
Postarajte se da znate više osoba među vašim glavnim klijentima
kako bi se osigurali u slučaju da neko ode.
Budite predusretljivi prema klijentima
Pomozite im i pružite savet čak i u situaciji koja prodaji ne vodi direktno, ali stvara osećanje poverenja i pažnje.
Volite ono što radite
Kada prestanete da volite svoj posao, uzmite neplaćeno, ili potražite alternativne načine zarađivanja.