Ako tvrdite da možete sve, vaši se klijenti neće pouzdati u vas ni za šta!
Bićete u boljoj poziciji da dogovorite sastanak sa potencijalnim klijentom ukoliko vaša prodajna poruka zadovoljava klijentove specifične potrebe. Prodajete kancelariski nameštaj na veliko? Ne, hvala. Specijalizovani ste za komadni nameštaj kao što su radni stolovi, police i kancelariski ormani rađeni po zahtevu i meri kupca i za velike porudžbine? Bingo! Obezbedili ste sebi sastanak.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
25 načina da zauvek zadržite klijente
Sledeće strategije su primenjive na svaki tip i na svaki obim poslovanja.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Prednosti kolaborativnog pristupa tokom projekta
Što je previše – previše je! Svom klijentu ste ostavili mali milion govornih poruka i poslali isto toliko imejlova vezano za odluke koje moraju da se donesu kako biste na vreme završili projekat. Čak ste pokušali i da je na prepad uhvatite u hodniku, ali – sve uzalud. Danas ste dobili kopiju imejla koji je mušterija poslala svom glavnom sponzoru u kome ga obaveštava da projekat izmiče kontroli jer vi kasnite u odnosu na rokove!
Šta ćete da uradite? Razmislite brzo o prva tri koraka koja biste preduzeli. Evo nekoliko uobičajenih:
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Rukovodite prodajnim timom? Srećno!
Kada ste poslednji put:
- Dobili izveštaj o statusu klijenata pun uopštenih fraza?
- Popustili na navaljivanje prodavca, snizili cenu i ipak izgubili klijenta?
- Računali na to da će 'superstar' osvojiti premiju, a da je on 'slavno propao'?
Nastavi sa čitanjem
Štampa