Ciljevi prodajnog sastanka
Veoma je važno da znate šta želite da vidite kao krajnji cilj sastanka sa potencijalnim klijentom jer će, isključivo tako, sve što tom prilikom kažete kao i način na koji vodite i kontrolišete razgovor, ići u odgovarajućem pravcu. Morate da odlučite šta je cilj vašeg sastanka pre nego što pozovete potencijalnog klijenta.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Tri istine u umetnosti prodaje i ubeđivanja
Mnogo ljudi uključeno je u prodaju. Većina njih nikada sebe ne bi svrstala u trgovce. Doktori, advokati, zubari - samo su neki od onih koji bi žestoko poricali da su prodavci. Postavlja se pitanje, kako onda pronalaze pacijente/klijente? Dakako, neretko se dešava da preuzmu već razrađenu praksu ili žive od preporuka. Ipak, kad god jedna osoba pokušava da ubedi u nešto drugu, ona postaje prodavac.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Sve mušterije stvorene su jednake, zar ne?
Pa, istinu govoreći – i nisu! Vredno koliko i segmentacija, pa čak i vrednija od nje je identifikacija klijenata na pojedinačnom nivou. Saznanje da je 60% vaših vernih mušterija platno sposobno, beskorisno je ukoliko ne znate kome od njih treba da ponudite koji nivo usluge. Može vam se dogoditi da vas potpuno okupiraju ljudi koje je trebalo ignorisati, da zanemarite one koje je trebalo dodatno negovati ili da promotivne materijale pošaljete pogrešnim adresantima.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kako da stignete do osobe koja odlučuje
Današnji način poslovanja je takav da se, neretko, najviši rukovodioci aktivno uključuju u proces analiziranja problema i izbora rešenja. Ipak, mnoge prodavce frustrira činjenica da ne mogu da dopru do rukovodilaca koji imaju pravo odlučivanja.
Postoji, u proseku, sedam prepreka koje prodavci moraju da savladaju kako bi stigli do najviših rukovodilaca. Razmislite o sledećim primerima. Koliko često vaš tim nailazi na ovakve situacije? Kako biste pristupili svakoj od njih?
Nastavi sa čitanjem
Štampa