Kako izaći na kraj sa nezgodnim i previše zahtevnim klijentima
Prošlo je više od dvadeset godina od kako je Madonna prvi put otpevala pesmu o materijalističkoj devojci u materijalističkom svetu i od tada su mušterije postajale sve zahtevnije, naročito kada je u pitanju nivo pružanja usluga koji očekuju u poslovanju. Neko bi mogao da kaže da je ovo doba kada je mušterije sve teže zadovoljiti zbog toga što je sve teže zaposliti sposobne ljude, i ponekad je to zaista tačno. Međutim, prilagođavanje proizvoda i usluga mušterijama, sve veća konkurencija i pravilo da je mušterija uvek u pravu, doprineli su da se broj zahtevnih klijenata višestruko poveća, i vremenom se može pokazati da trud i vreme provedeno na zadovoljavanju njihovih potreba nadmašuje vrednost koju oni, kao mušterije donose vašem poslovanju.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
25 malih saveta o marketingu i prodaji

Definišite kakav imidž kompanije želite da predstavite svetu – to je ključna stavka vašeg uspeha.
Pratite kretanje svog proizvoda ili usluge u smislu njihovog životnog ciklusa kako bi ste bili spremni i blagovremeno uveli nove.
Razmišljajte o nadama, željama i snovima svojih kupaca – marketing se u neku ruku bavi prodavanjem nada, želja i snova.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Energija + Strast = Uspeh
Da biste postali uspešni u bilo kom poduhvatu morate da savladate mnogo obeshrabrenja, frustracija i neuspeha, a ono što vam može pomoći da se uzdignete iznad svega jesu energija i strast. Kada imate energiju kojom vaša strast može da se hrani, uspeh je zagarantovan.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Ko prvi postigne pogodak – dobija utakmicu!
Evo malo interesantne statistike. Čak i ako ste čuli da je 23% statistika izmišljeno na licu mesta, molim vas, obratite pažnju na sledeću.
Statistika kaže da u 75% slučajeva, fudbalski tim koji prvi postgne gol – dobija utakmicu! Drugim rečima, što ranije tim postigne gol, recimo još u prvoj četvrtini, vrlo je verovatno da će ostvariti svoj cilj, odnosno, pobediti.
Nastavi sa čitanjem
Štampa