Održavanje svih treninga je prilagođeno pravilima zaštite od Covid-19

Održavanje svih treninga je prilagođeno pravilima zaštite od Covid-19

Neka mušterije prodaju za vas

Zadovoljni kupciZašto ljudi kupuju?
Čak 84% ukupne prodaje u Americi obavi se zahvaljujući usmenom preporučivanju. Neke od najvažnijih promocija i prodajnih aktivnosti predstavljaju one koje se dešavaju između mušterija i potencijalnih kupaca, među prijateljima i kolegama, u formi saveta ili preporuke u vezi sa tim šta kupiti ili ne i od koga kupiti.

Uđite među 10% najboljih
Jedini način da se nađete u grupi od 10% najboljih prodavaca u svojoj branši jeste da postignete da vaše postojeće mušterije u svakoj prilici prodaju vaš proizvod . Zbog značaja koji neosporiv kredibilitet ima u prodaji, vaši bi klijenti morali da budu srećni kad god se nađu u prilici da nove klijente usmere ka vašim vratima.

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Zadržite ono što je kupcima najbitnije

prodavac osmijeh midiOgraničavanje usluga koje pružamo klijentima uobičajen je, ali ponekad skup način reagovanja na teškoće izazvane recesijom. Pažljivijim rukovođem, kompanije mogu da održe kvalitet i da istovremeno ostvare uštede.

Zahtevnija ekonomska situacija, stavlja kompanije poput avio-prevoznika, banaka i maloprodaje u nezgodan položaj zbog toga što su prinudjene da modifikuju i suze svoju ponudu u odnosu na prethodne godine.Zatvaraju se maloprodajni objekti, skraćuje radno vreme, a u prodavnicama i korisnckim centrima radi manje osoblja. U međuvremenu, suočene s rastom troškova, kompanije podižu cene, bilo direktno, bilo kroz razlicite dodatne namete. Istraživanje zadovoljstva klijenata uslugom pokazalo je da ono u sve većem broju industrija opada.

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Kako prodavati VIŠE tokom krize

soldZašto je potrebno da izbije ekonomska kriza, pa da tek onda počnemo da se bavimo zdravorazumskim idejama? Ne znam. Najverovatnije da je to nešto što ima veze s ljudskom prirodom. Ipak, činjenica je da situacija nije blistava. Poslovanja su zamrla. Ljudi se ili plase da trose ili nemaju para.

U vreme prosperiteta, svako može da prodaje. Tek u ovakvim prilikama otkriva se ko je zaista čovek od struke, a ko samo primalac porudzbina.

Ali, evo jedne dobre vesti. Velika je verovatnoca da je vaš konkurent – prodavac iz susedne firme – potpuno opsednut razmišljanjem o ekonomskoj krizi, umesto da se trudi da prodaje. Ovo dalje znači da se vama pruža neverovatna mogućnost da prigrabite više od poslova koji su još na raspolaganju.

Nastavi sa čitanjem

Štampa


Da li je vaš Emocionalni koeficijent stvoren za Prodaju?

emocijeAko imate nameru da budete uspešni u svom poslu (uopšteno gledano), a i u prodaji (posebno), potrebno vam je ono što obično nazivamo 'zdravim rezonom' kako biste uspešno stupali u kontakt sa ljudima, prepoznavali njihova osećanja i (što je najvažnije) prepoznavali sopstvena, kaže Džefri Džejms (Geoffrey James) na BNET-u. Jedan od načina merenja 'zdravog rezona' je nešto što se naziva Emocionalnim koeficijentom (EQ). Evo brzog testa za procenu vašeg emocionalnog koeficijenta. Saznajte imate li 'žicu' za superzvezdu prodaje!

Nastavi sa čitanjem

Štampa