Empatija ili apatija u kontaktu sa klijentima?
Održavanje svih treninga je prilagođeno pravilima zaštite od Covid-19
Održavanje svih treninga je prilagođeno pravilima zaštite od Covid-19
Empatija ili apatija u kontaktu sa klijentima?
Kako funkcioniše prodaja po preporuci
Evo ponovo čoveka čije smo članke već objavljivali, a čije ste sugestije mogli neposredno i da primenjujete. U ovom napisu, Džefri Džejms objašnjava na koji način funkcioniše prodaja po preporuci.
„Ako želite da unapredite poslovanje tako što će vaši klijenti preporučivati vaše proizvode ili usluge drugima, morate da imate spremljenu priču koju će jedni drugima prepričavati. Morate im dati nešto što se zove 'korisna i inspirativna priča'. Dozvolite mi da objasnim.
Šta svaki menadžer treba da nauči iz prodaje
Svako poslovanje se u suštini počiva na klijenatima i prodaji, pa bi zbog toga svaki menadžer i rukovodilac trebali bar jednom u karijeri da se oprobaju kao prodavci. Veštine i lekcije koje se nauče na tom poslu, od nezamenljivog su značaja i na drugi način ne mogu da se nauče.
Nebitno je da li rukovodite inžinjeringom, marketingom, proizvodnjom ili uslugama; vi ste, ipak, prodavac. Prodajete nešto svakoga dana. Ne prodajete samo robu ili usluge; prodajete svoje projekte, budžet, ideje i sposobnosti. Takođe, vaši klijenti nisu samo platiše; oni su svi sa kojima dolazite u kontakt.
Postoje SAMO 4 razloga da ikada snizite cenu
Čini se da ovih dana svi nude popuste od velikih auto-kompanija do Mekdonaldsa. Imajući u vidu trenutno stanje svetske ekonomije, treba li i vaša kompanija da se upusti u igru popusta i rasprodaja ili ne?
Mnoge velike firme nadaju se da će povećati protok gotovine i udeo na tržištu, promovišući nove načine uštede novca potrošača. Budući da je stanje takvo kakvo je, i vi mislite da je ovo pravo vreme za davanje popusta na proizvode, zar ne? Možda jeste, a možda i nije.