Hotelska Industrija
Skills s ponosom može istaći da angažuje ljude sa dugim i značajnim iskustvom u turističkoj i hoteskoj industriji. Tim Skills-a čine stručnjaci koji su priznati kako kod nas, tako i u inostranstvu. Naši konsultanti donose najbolje iskustvo i trendove savremenog poslovanja hotelske industrije.
Čime se bavimo?
Skills je specijalizovana konsultantska firma koja pruža stručne savete i prilagođena rešenja preduzećima u turističkoj i hotelskoj industriji, uključujući sve objekte za smešaj, rekreaciju, pružanja usluga hrane i pića, event i kongresne događaje…
Naš primarni cilj je da poboljšamo ukupne performanse i profitabilnost poslovanja klijenata, obično kroz dubinske analize postojećeg poslovanja, identifikujući oblasti za poboljšanje, obuku osoblja i implementaciju najboljih praksi i inovativnih strategija.
Šta je konsalting u hotelijerstvu?
Konsalting u hotelijerstvu je reč koja se često čuje, ali ne zaju svi koja je njegova tačna funkcija.
Konsalting u hotelijerstvu je zapravo poslovna aktivnost u vidu savetodavne usluge koja se pruža u svim objektima koji čine hotelsku industriju ( hoteli,restorani, kongresni centri, objekti za rekreaciju...) pri čemu, konsultantska firma kroz savetodavne usluge: edukuje / postavlja ciljeve/ analizira/ podržava / prati / konsultuje sve članove menadžmenta, kao i sve druge zaposlene u jasno definisanom projektu ili poslovnom pitanju sa jednim jasnim ciljem, a to je optimizacija i povećanje efikasnosti poslovanja klijenta.
Projekti na kojima Skills radi se smatraju ulaganjem u posao i njegovu budućnost.
Naš direktni klijent nije gost hotela, već uvek hotel i njegovo rukovodstvo.
Razlozi za angažovanje kompanije Skills kao konsultanata u hotelijerstvu?
Hotelski menadžment i konsalting idu ruku pod ruku u nekoliko situacija koje zahtevaju podršku nekoga ko nije zaposlen na puno radno vreme u hotelu. Obično, ove situacije uključuju:
1. Otvaranje novog hotela;
2. Kada se suočite sa novim poslovnim izazovom ili promenama na tržištu, kao što je prome tipa gostiju koje tržište privlači;
3. Promena strategije hotelskog poslovanja radi rasta i unapređenja rezultata;
4. Traženje podrške u brendiranju, marketingu, ljudskim resursima ili drugim specifičnim sektorima;
5. Redizajn objekata;
6. Revizija;
7. Upravljanje imovinom;
8. Akvizicija i razvoj;
9. Operativna analiza, (re)dizajniranje optimalno funkcionalnog servisnog okruženja i poboljšanje procesa;
10. Strateško planiranje.
Zaista nema ograničenja u broju tema koje Skills može podržati u poslovanju.
Da biste odredili najbolju stručnu pomoć na osnovu vaše situacije, važno je da jasno razumete gde se trenutno nalazite i gde želite da idete.
Glavni rezultati korišćenja konsultantskih usluga u hotelijerstvu:
Direktni rezultati angažovanja Skills-a variraju u zavisnosti od zadatka, ali većina rezultata direktno utiče na bolju produktivnost, rast poslovanja, prihode, popunjenost.
Konsalting u hotelijerstvu je postao veoma važan segment u procesu unapređenja i razvoja poslovanja , potreba za stručnim i specijalizovanim savetima raste kako kod nas tako i u medjunarodnim okvirima. Hotelska industrija se danas suočava sa novim izazovima , inovacijama, stalnim rastom konkurencije i zato je pod stalnim pritiskom gde se na vreme moraju sagledati i poboljšati performanse radi boljeg poslovanja.
Zadatak Skills-a i njegovih konsultanata je da na vreme sagledaju sve sagmente poslovanja koji su bitni za naše klijente i da na vreme predvidimo mogućnost problema i dodjemo do sistematskog rešenja.
Bilo da je u pitanju kreiranje programa lojalnosti radi angažovanja postojećih gostiju koji pokreće taj rast, ili novi pametni dizajn soba koji dovoljno razlikuje hotel na tržištu da pokrene dodatno poslovanje: dugoročni rast ili održivost za budućnost obično su deo plana.
Pored dogovorenih ciljeva, Skills takođe donosi i drugačiju perspektivu.
Često dodaje međunarodno iskustvo i profesionalneveze, kao i bližu svest o konkurenciji.
Situacije koje hotel i njegovi vlasnici mogu da dožive kao nove, često nisu nove za Skills, već samo različite verzije scenarija sa kojima smo imali prilike da se upoznamo tokom svi ovih godina bavljenja ovim poslom.
Kako bismo pomogli našim klijentima u sve većem i zahtevnijem tržištu hotelske industrije, konsultanti Skills-a analiziraće, izgraditi, poboljšati vaše radne procese, unaprediti postojće, postaviti nove standarde, izvršiti edukaciju kadrova kako bismo pomogli našim klijentima da ostvare svoje ciljeve za efikanije poslovanje.
Imajući u vidu jasan cilj, očekuje se da će Skills ispuniti taj cilj i, u tom procesu, verovatno povećati ključne pokazatelje performansi, kao što su efikasnost ili prihod.
Obzirom na iskustvo naših konsultanata, možemo vam ponuditi sledeće usluge:
1. Otvaranje svih tipova hotela, restorana, bara….
2. Unapredjenje rada postojećih objekata;
3. Upravljanje hotelom – novim ili postojećim;
4. Pomoć pri izboru softwer-skih rešenja;
5. Organizacija hotelskih/ tematskih konferencija, panela;
6. Postavljanje, otvaranje, organizacija i upravljanje kongresnih objekata;
7. Osnivanje, postavljanje, razvijanje hospitality akademija&asocijacija;
8. Obuka zaposlenih za sve gore navedeno;
Obuka u hotelskoj industriji vam omogućava da postanete lider na vašem poslovnom tržištu. To će se manifestovati po izuzetnoj usluzi i iskustvu koje gosti prepoznaju / doživljavaju prilikom posete vašim objektima.
Ovi treninzi pokazuju najbolju praksu za brigu o gostima i daju polaznicima treninga praktično i odmah upotrebljivo znanje. Postavljamo standarde u skladu sa kojima se zaposleni/angažovani obučavaju.
Pružamo i pomoć pri zapošljavanju /angažovanju ljudi. Angažovanu radnu snagu obučavamo za sve pozicije koje su predefinisane u projektu.
Kroz obuku prolaze svi zaposleni/angažovani, od članova top menadžmenta pa do najnižih pozicija.
NEKI OD TRENINGA KOJE MOŽEMO ORGANIZOVATI ZA VAS:
-
Komunikacione veštine
-
Lakši rad sa teškim ljudima i teškim situacijama
-
Customer experience
-
Profesionalne prodajne veštine
-
Prodajne veštine - banket
-
Prodaja i upselling za restorane/barove
-
Trening konobara
-
Treninga barmena
-
Trening recepcionog osoblja
-
Trening osoblja za sobnu uslugu
-
Trening osoblja za održavanje higijene
-
Trening osoblja za nabavku
-
Upravljanje budžetom hotela po međunarodnim standardima
-
Hotelsko poslovanje - uvod
NAŠI GLAVNI KONSULTANTI:
Dragan Đorđević, Skills direktor – Skills Innovative Learning Experience
Vojislav Kumić, hospitality ekspert – Skills Innovative Learning Experience
Jovan Vukotić, HMC direktor – Hotel Management Company
Dejan Filipović, hospitality ekspert, Executive Chef - Skills Innovative Learning Experience
Ivo Andrić, hospitality ekspert, Executive Chef - Skills Innovative Learning Experience
NAŠE REFERENCE:
SPORT CAFÉ – Beograd JUGOSLAVIJA HOTEL – Beograd METROPOL HOTEL – Beograd KLUB PRIVREDNIKA RESTORAN – Beograd VINOGRADI RESTORAN– Grocka HTP MIMOZA – Tivat – Crna Gora MR. PRESIDENT HOTEL – Beograd PARK HOTEL – Ivanjica WESTERN CITY HOTEL – Ivanjica VODOPAD HOTEL – Ivanjica PREMIER AQUA HOTEL – Vrdnik, Fruška gora ZEPTER APART HOTEL – Beograd MOSKVA HOTEL – Beograd TEHO – INN – Beograd DUNAV TURIST d.o.o. – Beograd SILVER LAKE RESORT – Veliko Gradište ETNO SELO STARA SRBIJA – Vrčin CRYSTAL HOTEL – Beograd PARK HOTEL – Ruma BANJA VRUJCI EASY HOTEL – Beograd BUDGET HOTEL – Beograd HEMEL RESORT – Zlatibor POŽEGA HOTEL - Požega |
HILTON HOTEL – Beograd |
Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487!