L&D blog hub

Delimo sa vama interesantne tekstove iz oblasti prodaje, rukovođenja, upravljanja vremenom, komunikacije itd. Pogledajte i sekciju "Mentor" sa tekstovima našeg novog MENTOR bloga.

Menadžerski priručnik za stvaranje loših radnika

Menadžerski priručnikMenadžerima se konstantno govori šta treba da rade da bi postigli uspeh. Mi vam nasuprot tome, dajemo sugestije za rukovođenje, koje vam ako ih dosledno primenite, garantuju da će dobri radnici biti opstruirani, dok će se istaći najgori među istinskim mediokritetima, a vaše poslovanje postati solidna noćna mora. Pa ko voli – nek izvoli!

Nastavi sa čitanjem

Štampa

16 koraka koje treba da načinite da bi bili izuzetni u komunikaciji

komunikacijaNemojte misliti da ono što vi znate, znaju i svi ostali, budite izuzetni u komunikaciji!

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Sve što ste oduvek želeli da znate o mikromenadžmentu

mikromenadžmentČetiri od pet radnika tvrde da su bili žrtve mikromenadžmenta. Ali šta taj termin zapravo znači? U osnovi, mikromenadžment je preterano, neželjeno, kontraproduktivno mešanje i ometanje ljudi ili stvari. Javlja se kada uticaj, uključenost u posao i međusobno delovanje počnu da oduzimaju vrednost ljudima i procesima. To je percepcija neodgovarajućeg mešanja u nečije tuđe aktivnosti, odgovornosti, donošenje odluka i autoritet. 

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Šest negativnih navika pri slušanju

Šest negativnih navika pri slušanju Sposobnost pažljivog i nepristrasnog slušanja je jedna od najtežih i najcenjenijih veština koju lideri treba da savladaju. Slušanje onoga što imaju da kažu zaposleni je od ključnog značaja za uspostavljanje čvrstih veza i stvaranje poslovne klime koja pogoduje kreativnosti, produktivnosti i kvalitetu. Jednostavno rečeno, ako ne možete dobro da slušate, ne možete dobro ni rukovoditi.

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Kako davati i primati feedback

feedbackFeedback je složena stvar. Čak i pozitivan feedback ima svojih teškoća uključujući neprijatnosti sa obe strane. Negativan feedback je ponekad skoro nemoguć.

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Kako voditi timove kroz promenu?

Kako voditi timove kroz promenuOrganizacione promene su neizbežne u poslovanju, bilo da dolaze kao rezultat spajanja, kupovine, programa racionalizacije sredstava ili usvajanja nove radne prakse. U kolikoj će meri uvođenje promene biti uspešno najviše zavisi od menadžera i njihove sposobnosti da na odgovarajući način pripreme, motivišu i uključe svoje timove u proces restrukturisanja.

Nastavi sa čitanjem

Štampa