16 koraka koje treba da načinite da bi bili izuzetni u komunikaciji
Nemojte misliti da ono što vi znate, znaju i svi ostali, budite izuzetni u komunikaciji!
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Sve što ste oduvek želeli da znate o mikromenadžmentu
Četiri od pet radnika tvrde da su bili žrtve mikromenadžmenta. Ali šta taj termin zapravo znači? U osnovi, mikromenadžment je preterano, neželjeno, kontraproduktivno mešanje i ometanje ljudi ili stvari. Javlja se kada uticaj, uključenost u posao i međusobno delovanje počnu da oduzimaju vrednost ljudima i procesima. To je percepcija neodgovarajućeg mešanja u nečije tuđe aktivnosti, odgovornosti, donošenje odluka i autoritet.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Šest negativnih navika pri slušanju
Sposobnost pažljivog i nepristrasnog slušanja je jedna od najtežih i najcenjenijih veština koju lideri treba da savladaju. Slušanje onoga što imaju da kažu zaposleni je od ključnog značaja za uspostavljanje čvrstih veza i stvaranje poslovne klime koja pogoduje kreativnosti, produktivnosti i kvalitetu. Jednostavno rečeno, ako ne možete dobro da slušate, ne možete dobro ni rukovoditi.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kako davati i primati feedback
Feedback je složena stvar. Čak i pozitivan feedback ima svojih teškoća uključujući neprijatnosti sa obe strane. Negativan feedback je ponekad skoro nemoguć.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kako voditi timove kroz promenu?
Organizacione promene su neizbežne u poslovanju, bilo da dolaze kao rezultat spajanja, kupovine, programa racionalizacije sredstava ili usvajanja nove radne prakse. U kolikoj će meri uvođenje promene biti uspešno najviše zavisi od menadžera i njihove sposobnosti da na odgovarajući način pripreme, motivišu i uključe svoje timove u proces restrukturisanja.
Nastavi sa čitanjem
Štampa