Sjajna kompanija sačinjena od "pravih" ljudi
Šta kompaniju čini sjajnom? Jim Collins, autor knjige „Dobro do Sjajnog“ kaže da sve uspešne kompanije „prvo ubace sve prave ljude u autobus, izbace pogrešne ljude iz autobusa i dodele pravim ljudima odgovarajuća sedišta.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kako naterati Šefa da vas sasluša
Slaba komunikacija nije uvek šefova greška – iako je nesporno, mnogo lakše na njega svaliti krivicu. Češće se razlozi loše komunikacije nalaze negde u sredini između vas i njega. Da li ste se ikada zapitali ne činite li nešto čime ubijate svaku želju za konverzacijom kod vašeg pretpostavljenog? Pogledajte sledeći spisak pa pošteno procenite koliko od navedenih stvari i sami radite.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Dobra strana „kancelarijskog žamora“
Ako postavite mikrofone u svaki hodnik, na svako stepenište ili mesto gde se pije kafa, šta ćete čuti? Razne studije ukazuju na to da bi pregled dobijenog sadržaja otprilike ovako izgledao: Tračevi (14%). Ljudi vole da pričaju o kancelarijskim intrigama: Ko sa kim spava? Da li je taj-i-taj zaista podneo ostavku da bi “isprobao druge mogućnosti” ili je dobio otkaz? Kako je onaj idiot unapređen? Ko je trenutno u milosti, a ko u nemilosti šefa?
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Reći ili ne reći, pitanje je sad!
Međuljudski odnosi čudna su stvar. Uglavnom, govorimo ono što osećamo, ali nekada to nije slučaj. Ponekad direktno pitam ono što hoću, a ponekad i ne. Sve zavisi od situacije i ljudi kojima sam okružena. Ponekad poslušam vlastitu intuiciju i ponašam se u skladu sa njom, a umem i da je sasvim ignorišem.
Nastavi sa čitanjem
Štampa