Komunikacija u vreme promena
Kaže se da se ljudi odlučuju da nešto preduzmu tek onda kad postojeća situacija postane bolnija od promena. Na sreću (ili nesreću), naša situacija je bolna već godinama i očigledno je da se period promena neće okončati u skorije vreme. Da bi sa uspehom uveli promene, potrebno je da definišemo i uputimo jasne i koncizne poruke, koje će biti shvaćene, prihvaćene, i još važnije, realizovane. Evo nekih predloga.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kako da saznate više o ljudima sa kojima radite
Milivoj je menadžer u maloprodaji. Filip je upravo postao poslovođa jednog odeljenja velikog proizvođača. Kosta tek što je unapređen u vođu tima. Svi su čuli da će biti uspešniji rukovodioci ukoliko bolje upoznaju ljude s kojima rade. Međutim, njih trojica ne znaju kako to da urade.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Zašto mrzimo HR?
Kada je u pitanju oštra kritika sektora za razvoj ljuskih resursa, jedan od najboljih članaka na tu temu, svakako je „Zašto mrzimo HR?“ u Fast Company's. Kejt H. Hamonds (Keith H.Hammonds) govori o tome zašto su zaposleni u ljudskim resursima neefikasni, zašto ne dopuštaju talentovanim ljudima da napreduju te postaju robovi formalnosti i 'držanja slova zakona'.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Pregovoranje o plati – Prvi deo
Bilo da ste već našli idealan posao ili ga upravo tražite, pre ili kasnije, naći ćete se u položaju da pregovarate o plati. Čitajući ovaj članak i male savete koji vam stoje na raspolaganju, steći ćete bolje šanse ne samo da zaradite više, nego i da steknete poštovanje svog novog pretpostavljenog.
Nastavi sa čitanjem
Štampa