Šta to stvarno znači umeti sa ljudima?
Poznavanje ljudi i ljudskog ponašanja je neophodno u skoro svim oblastima poslovanja – ne samo prodaji i HRu. Istraživanjima je dokazano da pojedinci ostvaruju najbolje rezultate u slučajevima kada im je posao usklađen sa talentima i navikama u ponašanju.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
SWOT analiza: Kako obaviti SWOT analizu
SWOT analiza je jedno od nekolicine alatki poslovnog planiranja koju možemo koristiti da bi ispitali opšte “zdravstveno” stanje jedne kompanije i istražili njene poslovne mogućnosti navodeći njene Prednosti (Strenghts), Slabosti (Weaknesses), Mogućnosti (Opportunities) i Opasnosti (Threats). Ova vrsta analize je takođe korisna na ličnom nivou u analizi razvoja sopstvene karijere.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Umetnost izvinjavanja
Još od najranijeg detinjstva nas uče da ako pogrešimo, treba da se izvinimo i izvinjenje će izgladiti najveći deo problema. Ali izviniti se na odgovarajući način, pogotovo u korporativnom svetu, nije baš tako jednostavno kao reći „izvinite“.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kako izvući najviše iz promene
Da bi se suočili sa promenom, fleksibilnost je verovatno najvrednija osobina koju možete razviti. Stvorite naviku otvorenog gledanja na stvari i prilagođavanja novim informacijama i okolnostima.
Nastavi sa čitanjem
Štampa