Energija + Strast = Uspeh

Da biste postali uspešni u bilo kom poduhvatu morate da savladate mnogo obeshrabrenja, frustracija i neuspeha, a ono što vam može pomoći da se uzdignete iznad svega jesu energija i strast. Kada imate energiju kojom vaša strast može da se hrani, uspeh je zagarantovan.

KeySuccess

U filmu Čovek pepeljuga (Cindirella Man) Rasel Krou (Russell Crowe) glumi propalog boksera koji dramatično uspeva da se vrati na scenu. U pozadini priče je vreme velike deprisije u Americi, pre početka koje je Krou, odnosno lik koji tumači, Džimi Bredok (Jimmy Braddock) bio šampion u boksu koji je izgubio titulu. Nakon što se vratio u ring, reporter ga pita: „Gubili ste mečeve i ranije, šta je ovog puta drugačije?“ Bredok mu na to odgovori: „Sad znam za šta se borim,“ a reporter se nadoveže: „A šta je to?“ Tada Bredok uzvrati onim što je bar za mene najupečatljiviji trenutak u filmu i jednostavno reče: „Mleko.“ Time je rekao sve; sada je znao za šta se bori. Borio se da prehrani svoju decu. Bio je u stanju da porazu gleda pravo u oči i kaže: „Okej, idemo još jednu rundu.“ Bio je u stanju da nadvlada poraz zbog toga što je imao energiju i strast da dostigne cilj – da svojoj deci kupi mleko. Nadahnuta strast usmerena ka vrednom cilju ne dopušta da joj se išta nađe na putu.

Energija i strast najbitniji su za uspeh ne samo u vašoj karijeri već i u životu uopšte. Ljudi mogu da osete kada zračite energijom i strašću. Ukoliko je vaš posao da 'prodate' ljudima ono što im je potrebno, onda ne možete dopustiti sebi da budete letargični.

Setite se onoga što ste osećali pre mnogo godina kada ste ušli u trgovački posao. Najverovatnije da niste baš znali kako se to tačno radi, ali ste bili puni energije i strasti. Doduše, normalno je da sa godinama, kako se veština povećava, strast počinje da gasne. Vaš uspeh u prodaji će, međutim, i dalje ležati u strasti pa ako uspete da iskombinujete zaraznu strast i oprobane veštine prodaje, uvek ćete biti među vrhunskim prodavcima. Ako ono što imate da kažete prezentujete energično, sa puno strasti i ubeđenja, 'prodaćete' potencijalnim kupcima najpoželjniju stvar u gradu – SEBE!

I, ne zaboravite:

„Najbitniji faktor je upornost – odlučnost da nikada ne dozvolite da vašu energiju ili entuzijazam savlada obeshrabrenje koje će neizostavno naići.“
                                                                                 Džejms Vitkomb Rejli (James Whitcomb Riley)

Štampa