Znate li kako se zove najteža bolest u marketingu?
U nastojanju da razviju svoje poslovanje i privuku što više klijenata, mnogi preduzetnici, čak i nesvesno, marketing postavljaju suviše široko. Svojom reklamom nastoje da dopru do svih. Boje se da bi marketing okrenut samo jednom delu javnosti, odnosno, određenoj ciljnoj grupi, ograničio mogućnosti rasta i grananja njihovog poslovanja.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kada manje znači više
San svakog rukovodioca je da pronađe čaroliju kojom bi povećao kreativnost, stimulisao produktivnost i osnažio moral svojih zaposlenih. Zvuči iznenađujuće, ali jedno od najefikasnijih rešenja istovremeno je jedno od onih za koje to nikada ne biste naslutili: ponekad, manje, a ne više truda, daje optimalne rezultate.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
5 jednostavnih koraka do uspešne B2B prodaje
B2B je akronim termina Business to Business (označava prodaju usmerenu ka pojedincima ili grupama koje kupuju ili imaju uticaj na nabavke industriske robe ili usluga u preduzećima za koja rade, Rečnik marketinga 2006.) i evo je jedne od elegantnijih definicija na koju sam naišla. Ona ceo proces predstavlja u 5 koraka:
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Da li su vaše reklame...primamljive?
Jeste li ikada čuli za izraz „primamljive“ reklame? Ne, ne, nije obavezno ono na šta ste prvo pomislili. Naravno, koncept primamljive reklame za neke ljude podrazumeva razgolićene lepotice koje se prskaju pivom, međutim nećemo o tome govoriti.
Nastavi sa čitanjem
Štampa