Kako da nikad više ne zaposlite lošeg prodavca
Šta čini neku osobu superprodavcem? Autori knjige Kako da nikad više ne zaposlite lošeg prodavca: Odaberite kandidate koji su apsolutno predodređeni za uspeh (The Richard Abraham Company, 2006) kažu: “Najbolji prodavci uvek imaju jednu zajedničku psihološku odliku, a to je strast, glad za prodajom.”
Autori kažu još i ovo: “Strast je ono što prodavce tera da ujutru iskaču iz kreveta. Strast je razlika između 80% i 120% kvote. Strast je unutrašnja vatra koja određuje da li nešto može da se uradi ili će biti urađeno. Strast ne može da se nauči. Ili je imate ili ne.” Međutim, autori kažu i to da je strast karakteristika koju je najteže proceniti tokom intervjua.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Šta se događa onog trenutka kada je prodaja zaključena?

Kakvo pitanje? Pa, ništa se ne dešava - prodavci zadovoljno trljaju ruke, a kupci odlaze kućama sa svojim kupljenim proizvodom ili uslugom.... Da, to je stvarnost. To šta se dešava posle je oblast koju POTPUNO IGNORIŠU skoro svi koji rade u prodaji i to ne samo beskrupulozni trgovci već i konsultanti prodaje koji teže ka tome da izgrade pouzdane poslovne veze!
Ovakav nedostatak u ‘post-prodaji’ od velikog je uticaja na zaključenje posla i pre same prodaje. Postoji nekoliko jednostavnih koraka koje možete primeniti već danas kako biste poboljšali kratkoročno zaključivanje i učvrstili dugoročne veze.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
7 ZBOG ČEGA pitanja na koja prodavci često klijentima ne daju odgovore
Kupoprodajni proces ume da zapadne u ćorsokokak ili da se sasvim prekine zbog toga što prodavac propusti da odgovori na sledećih, 7 ZBOG ČEGA-pitanja, koje kupci domalo uvek postavljaju. Znate li vi na njih da odgovorite?
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Mere uspešnosti: Prevariti ili biti prevaren, pitanje je sad!

Performance Indicators ili Ključni indikatori poslovanja (KPI) idealno, ukazuju na stvari koje možete da poboljšate da biste svojim klijentima pružili bolju uslugu i zadovoljili njihove želje i potrebe.
Dizajniranje merljivog plana rada, izbor indikatora i pregledne, krosfunkcionalne tabele koja će omogućiti lak uvid u to kako poboljšanja u jednoj oblasti utiču na druge, ne sme da bude olako shvaćeno. Istovremeno, formiranje tima za analizu fidbeka klijenata, sa zadatkom da prati kretanje pokazatelja i traga za novim korelacijama kontinuirano uvećavajući vaše poznavanje onoga što je mušterijama stvarno važno kao i onoga što biste s tim u vezi sami mogli da preduzmete, se smatra obaveznim u svakoj kompaniji.
Nastavi sa čitanjem
Štampa