Kako planirati PR strategiju
I iako se od HR profesionalca ne očekuje da budu čarobnjaci, oni u stvari jesu PR ambasadori svoje kompanije, i kao takvi moraju biti sposobni da prenesu prave poruke interno i eksterno. Oni su takođe u obavezi da se pred ciljnom grupom ponašaju na odgovarajući način i daju odgovore bilo da se radi o kompanijskim ili ličnim pitanjima.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Sve se svodi na igru brojeva
Istraživanja pokazuju da je kod 80% prodavaca razlika između ostvarivanja dobrih i ne tako dobrih rezultata pre svega vezana za njihovu aktivnost a ne za neophodne veštine.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kolika je vrednost onoga što prodajete?
Postoji dimenzija izvan prodaje po najnižoj ceni. U stvari, „vrednost“ nema nikakve veze sa cenom. Ako ne nudite kompletno rešenje koje zadovoljava ključne potrebe vašeg klijenta, vaš će se kupac okrenuti onome ko to nudi.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kako se izboriti sa mrtvom prazničnom sezonom
U najvećem broju kompanija širom zemlje, vreme praznika je vreme organizovanja zabava, davanje poklona i, što je još važnije, vreme za pakovanje kofera i – odmore.
Nastavi sa čitanjem
Štampa