Bolja prezentacija znači bolju zaradu!
Da li ste u stanju da se pokažete tu, na licu mesta, kada ste pod pritiskom? Vaša prilika da prodate vaš proizvod ili usluge vrhunskom klijentu se može ukazati onda kada kada je najmanje očekujete. Nekom mom poznaniku se to upravo i dogodilo.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Odlične ideje za povećanje prodaje
Bilo da se „gušter“ u prodaji ili „stara kuka“, uvek možete savladati par trikova koji će pospešiti efikasnost i rast vašeg poslovanja.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Mesečni izazov: Povratak osnovama!
„Da postoji samo jedna oblast rada na koju treba staviti akcenat da bi se dramatično poboljšali rezultati, koja bi to oblast bila?“
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Sedam smrtnih grehova prodavaca
Krajem 6. veka n.e. papa Grigorije I poređao je sedam smrtnih grehova od najmanje ozbiljnog do najtežeg: superbia, invidia, ira, avaritia, tristia, gula, i luxuria. U prevodu sa latinskog jezika, to su oholost, zavist, gnev, pohlepa, lenjost, proždrljivost i požuda.
Šta mislite, kojih je to sedam smrtnih grehova prodavaca? Sledi lista grehova, navedenih od najmanjeg do najvećeg.
Nastavi sa čitanjem
Štampa