Sve što ste oduvek želeli da znate o mikromenadžmentu
Četiri od pet radnika tvrde da su bili žrtve mikromenadžmenta. Ali šta taj termin zapravo znači? U osnovi, mikromenadžment je preterano, neželjeno, kontraproduktivno mešanje i ometanje ljudi ili stvari. Javlja se kada uticaj, uključenost u posao i međusobno delovanje počnu da oduzimaju vrednost ljudima i procesima. To je percepcija neodgovarajućeg mešanja u nečije tuđe aktivnosti, odgovornosti, donošenje odluka i autoritet.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Učinite ovih 5 stvari da popravite svoje upravljanje vremenom!
Da li ste primetili laganu ali sigurnu dominaciju nevažnih stvari u vašem svakodnevnom radu? Bezbrojni neproduktivni sastanci, telefoniranje, elektronska pošta i ostale duge poruke o svemu i svačemu. Problem je što smo sebi dozvolili da nam vreme odlazi na trivijalne transakcije i održavanje dnevne kancelarijske rutine. Rezultat?
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Kako da delegiramo?
Delegiranje može postati jedno od najrizičnijih stvari koje radimo na poslu jer podrazumeva napuštanje kontrole i polaganje poverenja u drugog pojedinca da obavi jedan od naših zadataka. Njihov učinak se tada posmatra kao odraz našeg. I čak iako možda nije naša greška ako ne uspeju, kao mendžeri, mi sami moramo snositi odgovornost za ishod.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
10 načina da se izborite kada ste preopterećeni poslom
Osetićete priliv pozitivne energije i entuzijazma koji će vam pomoći da rešite bilo koje pitanje sa kojim se susretnete. Iznenedićete se koliko će vaša efikasnost porasti, plus što ćete sebe poštedeti nerviranja uzrokovanog pokušajem da radite 20 stvari u isto vreme.
Nastavi sa čitanjem
Štampa