Suzdržite se!!!
Jeste li ikada poslali imejl zaposlenom nakon završetka radnog vremena očekujući da će ga pročitati i, šta više na njega odgovoriti? Svakako da jeste; svi to radimo. Takva je priroda savremenog poslovnog sveta - svi su angažovani non-stop, svih sedam dana u nedelji. Zbog toga mnogo i ne razmišljemo pre nego što pošaljemo kasni večernji imejl, a možda bi trebali.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
7 prednosti coworkinga
Coworking prostor je mesto gde frilenseri različitih profesija kao što su novinari, 3D animatori, enterijeristi, fotografi, dizajneri, internet preduzetnici, social network administratori, planeri, PR menadžeri, arhitekte, blogeri i mnogi drugi jedni drugima čuvaju leđa.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Znate li kako i kada da zamolite za pomoć?

Da li oklevate kada treba da zatražite pomoć sve dok vam to ne preostane kao jedino rešenje? Niste u ovome usamljeni! Ovde su navedeni samo neki od razloga zbog kojih ljudi obično odugovlače sa traženjem pomoći sve dok ne zapadnu u očajanje:
- Traže pomoć suviše kasno zbog toga što ne prepoznaju na vreme potrebu za tim.
- Možda ne vide celu sliku pa je pomoć koju su zatražili zadovoljila samo deo stvarne potrebe.
- Možda se za pomoć obraćaju pogrešnoj osobi ili osobama.
- Njihov zahtev može da bude toliko nejasan da drugi uopšte ne shvate da im je pomoć potrebna.
- Pomoć možda i stigne, no budući da zahtev nije formulisan kako treba, ona nije ono što je potrebno.
- Možda pitanje formulišu kao naredbu pre nego kao molbu za pomoć.
- Možda su pribegli uceni, podmićivanju ili čak prinudi kako bi dobili ono što im je potrebno.
- Možda nenamerno ispadne da traže sažaljenje a ne pomoć.
- Možda se, po strahu koji je uočljiv na prvi pogled, nametne zaključak da su već otišli suviše daleko da bi moglo da im se pomogne.
- Možda suviše često traže pomoć ne uvažavajući druge – prijatelje, porodicu, kolege. Postoji realna mogućnost da su se svi već umorili od stalnog ’traženja razumevanja’.
- Možda se boje traženja pomoći.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Strast prema detaljima ≠ Mikromenadžment
Ako vam je cilj da u vašoj kompaniji stvorite kulturu pružanja usluga, potrebno je da mnogo stvari kontinuirano radite kako treba, plus da razvijate stavove u ponašanju kojima će se rukovoditi vaši zaposleni. Jedan od tih stavova je da je veoma važno posvećivati se i najsitnijim detaljima u procesu rada. Ukoliko se pozabavite malim stvarima, one nikada neće prerasti u velike probleme. Često, međutim, menadžeri pobrkaju bavljenje detaljima poslovanja kompanije ili odeljenja sa mikromenadžmentom. To su dva potpuno drugačija koncepta. Jedan od izazova pružanja usluga na zavidnom nivou za današnje organizacije čini i to što su njihova rukovodstva suviše udaljena od direktnog kontakta sa mušterijama.
Nastavi sa čitanjem
Štampa