L&D blog hub

Delimo sa vama interesantne tekstove iz oblasti prodaje, rukovođenja, upravljanja vremenom, komunikacije itd. Pogledajte i sekciju "Mentor" sa tekstovima našeg novog MENTOR bloga.

Stres i liderstvo


2 people talking photoLideri imaju uticaj i imaju moć. Oni vrše pritisak na druge da bi se posao završio. Lideri su takođe odgovorni za kompanijsko poslovanje. Lidere kontinuirano kontrolišu i ocenjuju. Sve ovo povećava osećaj pritiska i stresa pod kojim su.
Za ljude koji su na čelu kompanija, izbor nikada nije jednostavan i lak. Komunikacija i donošenje odluka su neverovatno složeni. Povrh svega, od lidera se traži da ostvare očekivane rezultate i da rukovode ljudima nad kojima skoro da nemaju autoritet.
Nema sumnje da je na vrhu vrlo samotno. Poznato je da se kroz povezivanje sa drugim osobama stres smanjuje, a ipak, lideri se biraju upravo zbog njihove izražene potrebe za moći i postignućem. Pod pritiskom, lider će još žešće prionuti na posao pre nego što će zatražiti pomoć. Osim toga, što je viša nečija pozicija, sve manje autentičnog fidbeka stiže do njega. Lideri su skloni bolesti od koje pate i izvršni direktori: do najviših mesta u hijerarhiji fidbek uvek stiže razvodnjen i iskrivljen.

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Kako funkcioniše prodaja po preporuci


saputanje

Evo ponovo čoveka čije smo članke već objavljivali, a čije ste sugestije mogli neposredno i da primenjujete. U ovom napisu, Džefri Džejms objašnjava na koji način  funkcioniše prodaja po preporuci.

„Ako želite da unapredite poslovanje tako što će vaši klijenti preporučivati vaše proizvode ili usluge  drugima, morate da imate spremljenu priču koju će jedni drugima prepričavati. Morate im dati nešto  što se zove 'korisna i inspirativna priča'. Dozvolite mi da objasnim.

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Šta svaki menadžer treba da nauči iz prodaje


rast

Svako poslovanje se u suštini počiva na klijenatima i prodaji, pa bi zbog toga svaki menadžer i rukovodilac trebali bar jednom u karijeri da se oprobaju kao prodavci. Veštine i lekcije koje se nauče na tom poslu, od nezamenljivog su značaja i na drugi način ne mogu da se nauče.

Nebitno je da li rukovodite inžinjeringom, marketingom, proizvodnjom ili uslugama; vi ste, ipak, prodavac. Prodajete nešto svakoga dana. Ne prodajete samo robu ili usluge; prodajete svoje projekte, budžet, ideje i sposobnosti. Takođe, vaši klijenti nisu samo platiše; oni su svi sa kojima dolazite u kontakt.

 

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Leadership kao brend


Leadership-Impact

U vremena kao što su ova, kada su rukovodioci u centru pažnje, jer se ljudi „hvataju“ za svaku njihovu grešku, reputacija dobrog rukovodstva vrlo je važna za očuvanje zdrave ekonomije.

Bendžamin Frenklin rekao je jednom da je potrebno mnogo dobrih dela da bi se stvorio ugled, a samo jedno loše da se uništi. Ovo važi koliko za ličnu toliko i za kolektivnu reputaciju rukovodstva neke organizacije. Sa druge strane, dobra reputacija rukovodstva kompanije umnogome doprinosi tome da se steknu i zadrže veliki investitori, kupci i najbolji zapoisleni. Sveobuhvatno, ugled povećava vrednost kompanije i privlači pažnju javnosti. Dakle, za većinu kompanija, reputacija rukovodstva – dobra ili loša – već je stvar javnog mnenja.

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Postoje SAMO 4 razloga da ikada snizite cenu


pad cena

 

Čini se da ovih dana svi nude popuste od velikih auto-kompanija do Mekdonaldsa. Imajući u vidu trenutno stanje svetske ekonomije, treba li i vaša kompanija da se upusti u igru popusta i rasprodaja ili ne?

 

Mnoge velike firme nadaju se da će povećati protok gotovine i udeo na tržištu, promovišući nove načine uštede novca potrošača. Budući da je stanje takvo kakvo je, i vi mislite da je ovo pravo vreme za davanje popusta na proizvode, zar ne? Možda jeste, a možda i nije.

 

 

Nastavi sa čitanjem

Štampa

Zagonetka liderstva


leader

Trenutno stanje na tržištu postavlja poslovnim liderima interesantno pitanje. Da li da svoje resurse fokusiraju na inovacije ili na usavršavanje postojećeg? U današnjim uslovima, međutim, to više nije pitanje izbora.

Ljudi obično govore o zamahu u golfu, kuglanju ili tenisu, mada je zamah klatna, u stvari, najzanimljiviji, zbog toga što na njega naliči ono što kompanije rade u pokušaju da ostvare finu ravnotežu između dva ekstrema: operativnog savršenstva i kontinuuma inovacija.

Lideri često pomenuti balans doživljavaju kao stvar izbora: međutim, kompanije koje su dugoročno uspešne, doživljavaju ga kao način poslovanja. Poruka je jasna: ni inovacije ni operativno savršenstvo ne predstavljaju opcije. Kompaniji su potrebna oba.

Nastavi sa čitanjem

Štampa