Kako da slušamo sa razumevanjem
Slušanje sa razumevanjem ili aktivno slušanje, je inegralni deo uspešne razmene ideja i razumevanje emocija koje se nalaze u osnovi poruke. Slušanje je nesporno važno i za poslovni uspeh. Neki od nas su prirodno nadareni slušaoci, a za one koji nisu, veštine efektivnog slušanja se mogu naučiti.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Ubijanje od ili nerada: Lenjost na poslu
Da bi se uhvatili u koštac sa problemom traćenja vremena na poslu, prvo je važno razumeti dinamiku lenjosti, saznati kako i zašto ljudi u zalud troše vreme. Kako bi saznali više o tome na koji sve način ljudi traće vreme u kancelariji, organizovali smo malo anonimno istraživanje. Ono što smo otkrili, možda će vas šokirati, zato čitajte i učite.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Šta to stvarno znači umeti sa ljudima?
Poznavanje ljudi i ljudskog ponašanja je neophodno u skoro svim oblastima poslovanja – ne samo prodaji i HRu. Istraživanjima je dokazano da pojedinci ostvaruju najbolje rezultate u slučajevima kada im je posao usklađen sa talentima i navikama u ponašanju.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
SWOT analiza: Kako obaviti SWOT analizu
SWOT analiza je jedno od nekolicine alatki poslovnog planiranja koju možemo koristiti da bi ispitali opšte “zdravstveno” stanje jedne kompanije i istražili njene poslovne mogućnosti navodeći njene Prednosti (Strenghts), Slabosti (Weaknesses), Mogućnosti (Opportunities) i Opasnosti (Threats). Ova vrsta analize je takođe korisna na ličnom nivou u analizi razvoja sopstvene karijere.
Nastavi sa čitanjem
Štampa
Osnovi razumevanja motivacije zaposlenih
Saznanje o načinu na koji je moguće motivisati vaše zaposlene i prilagoditi svoj stil njihovim individualnim „pokretačem u karijeri“, može pretvoriti sve zaposlene u „zvezde“ radnog učinka.
Nastavi sa čitanjem
Štampa