Hospitality / Konsalting

Čime se bavimo? – Bavimo se konsaltingom i treningom zaposlenih u hotelskoj industriji

Skills s ponosom može istaći da angažuje ljude sa dugim i značajnim iskustvom u hotelskoj industriji. Tim Skills-a čine stručnjaci koji su priznati kako kod nas, tako i u inostranstvu. Naši konsultanti i treneri donose najbolje iskustvo i trendove savremenog poslovanja hotelske industrije.

Skills je specijalizovana konsultantska firma koja pruža stručne savete i prilagođena rešenja preduzećima u turističkoj i hotelskoj industriji, uključujući sve objekte za smešaj, rekreaciju, pružanja usluga hrane i pića, event i kongresne događaje…

Naš primarni cilj je da poboljšamo ukupne performanse i profitabilnost poslovanja klijenata, obično kroz dubinske analize postojećeg poslovanja, identifikujući oblasti za poboljšanje, obuku osoblja i implementaciju najboljih praksi i inovativnih strategija.

3 4

Šta je konsalting u hotelijerstvu?

Konsalting u hotelijerstvu je reč koja se često čuje, ali ne znaju svi koja je njegova tačna funkcija.

Konsalting u hotelijerstvu je zapravo poslovna aktivnost u vidu savetodavne usluge koja se pruža u svim objektima koji čine hotelsku industriju ( hoteli,restorani, kongresni centri, objekti za rekreaciju...) pri čemu, konsultantska firma kroz savetodavne usluge: edukuje / postavlja ciljeve/ analizira/ podržava / prati / konsultuje sve članove menadžmenta, kao i sve druge zaposlene u jasno definisanom projektu ili poslovnom pitanju sa jednim jasnim ciljem, a to je optimizacija i povećanje efikasnosti poslovanja klijenta.

Projekti na kojima Skills radi se smatraju ulaganjem u posao i njegovu budućnost.

Naš direktni klijent nije gost hotela, već uvek menadžment i ostali zaposleni u hotelu.

Zbog čega su konsultanti u hotelijerstvu važni?

Hotelska industrija, sa svojim mnogobrojnim izazovima i mogućnostima, zahteva nijansiran pristup upravljanju i strategiji. Konsultanti za hotelijerstvo i konsultantske firme nude ovo specijalizovano znanje, pružajući neprocenjive uvide i rešenja preduzećima koja teže izvrsnosti u ovom sektoru. Ovi profesionalci pomažu u različitim oblastima, uključujući analizu tržišta, razvoj poslovne strategije, poboljšanje operativnih procesa i unapređenje korisničke usluge. Njihovo iskustvo nije samo u identifikaciji problema, već i u implementaciji praktičnih, inovativnih rešenja koja podstiču rast i uspeh. Štaviše, oni mogu biti od ključnog značaja u navigaciji tržišnim trendovima, prilagođavanju promenljivim ponašanjima potrošača i održavanju koraka ispred konkurencije.

Odabir pravog konsultanta ili konsultantske firme u hotelijerstvu od suštinskog je značaja za uspeh vašeg poslovanja. To podrazumeva razumevanje vaših jedinstvenih potreba i ciljeva i pronalaženje konsultanta čije se ekspertize poklapaju sa tim zahtevima. Pri izboru konsultanta, razmotrite njihovo iskustvo u hotelskoj industriji, njihov dosadašnji uspeh sa sličnim preduzećima, kao i njihov pristup rešavanju problema. Takođe je ključno proceniti njihovo razumevanje trenutnih tržišnih trendova i njihovu sposobnost prilagođavanja svojih usluga vašim specifičnim potrebama. Kvalitetan konsultant ili firma ne bi trebalo samo da pruža stručne savete, već i da blisko sarađuje sa vama kako bi se osiguralo da se njihove strategije efikasno primenjuju i donose konkretne rezultate.

Glavni rezultati korišćenja konsultantskih usluga u hotelijerstvu:

6 11

Direktni rezultati angažovanja Skills-a variraju u zavisnosti od zadatka, ali većina rezultata direktno utiče na bolju produktivnost, rast poslovanja, prihode, popunjenost.

Konsalting u hotelijerstvu je postao veoma važan segment u procesu unapređenja i razvoja poslovanja , potreba za stručnim i specijalizovanim savetima raste kako kod nas tako i u medjunarodnim okvirima. Hotelska industrija se danas suočava sa novim izazovima , inovacijama, stalnim rastom konkurencije i zato je pod stalnim pritiskom gde se na vreme moraju sagledati i poboljšati performanse radi boljeg poslovanja.

Zadatak Skills-a i njegovih konsultanata je da na vreme sagledaju sve sagmente poslovanja koji su bitni za naše klijente i da na vreme predvidimo mogućnost problema i dodjemo do sistematskog rešenja.

Bilo da je u pitanju kreiranje programa lojalnosti radi angažovanja postojećih gostiju koji pokreće taj rast, ili novi pametni dizajn soba koji dovoljno razlikuje hotel na tržištu da pokrene dodatno poslovanje: dugoročni rast ili održivost za budućnost obično su deo plana.

Pored dogovorenih ciljeva, Skills takođe donosi i drugačiju perspektivu.
Često dodaje međunarodno iskustvo i profesionalne veze, kao i bolju svest o konkurenciji.

Situacije koje hotel i njegovi vlasnici mogu da dožive kao nove, najčešće nisu nove za Skills, već samo različite verzije scenarija sa kojima smo imali prilike da se upoznamo tokom svi ovih godina bavljenja ovim poslom.

Kako bismo pomogli našim klijentima u sve većem i zahtevnijem tržištu hotelske industrije, konsultanti Skills-a analiziraće, izgraditi, poboljšati vaše radne procese, unaprediti postojeće, postaviti nove standarde, izvršiti edukaciju kadrova kako bismo pomogli našim klijentima da ostvare svoje ciljeve za efikanije poslovanje.

Imajući u vidu jasan cilj, očekuje se da će Skills ispuniti taj cilj i, u tom procesu, verovatno povećati ključne pokazatelje performansi, kao što su efikasnost ili prihod.

Obzirom na iskustvo naših konsultanata, možemo vam ponuditi sledeće usluge:

  1. Otvaranje svih tipova hotela
  2. Unapredjenje rada postojećih objekata;
  3. Upravljanje hotelom – novim ili postojećim;
  4. Pomoć pri izboru softwer-skih rešenja;
  5. Organizacija hotelskih/ tematskih konferencija, panela;
  6. Postavljanje, otvaranje, organizacija i upravljanje kongresnim objektima;
  7. Osnivanje, postavljanje, razvijanje hospitality akademija & asocijacija;
  8. Obuka zaposlenih za sve gore navedeno;

Razlozi za angažovanje kompanije Skills kao konsultanata u hotelijerstvu?

Hotelski menadžment i konsalting idu ruku pod ruku u nekoliko situacija koje zahtevaju podršku nekoga ko nije zaposlen na puno radno vreme u hotelu. Obično, ove situacije uključuju:

  • Otvaranje novog hotela;
  • Kada se suočite sa novim poslovnim izazovom ili promenama na tržištu, kao što je prome tipa gostiju koje tržište privlači;
  • Promena strategije hotelskog poslovanja radi rasta i unapređenja rezultata;
  • Traženje podrške u brendiranju, marketingu, ljudskim resursima ili drugim specifičnim sektorima;
  • Redizajn objekata;
  • Revizija;
  • Upravljanje imovinom;
  • Akvizicija i razvoj;
  • Operativna analiza, (re)dizajniranje optimalno funkcionalnog servisnog okruženja i poboljšanje procesa;
  • Strateško planiranje.

Kao i...

  • Razvoj hotela
  • Razvoj strategije brenda, selekcija i pregovori o ugovorima
  • Unapređenje operativne efikasnosti
  • Povećanje profitabilnosti
  • Izrada izvodljivih studija
  • Implementacija standardnih operativnih procedura
  • Analiza revizije
  • Stručne konsultacije u operacijama i upravljanju hotelom
  • Konsultantske usluge u oblastima ljudskih resursa, marketinga, hrane i pića i upravljanja prihodima
  • Strateška pomoć u prodaji, operacijama, finansijama i inženjeringu
  • Obrazovanje u hotelijerstvu
  • Organizacija panela i radionica na međunarodnim konferencijama


Zaista nema ograničenja u broju tema koje Skills može podržati u poslovanju.

Da biste odredili najbolju stručnu pomoć na osnovu vaše situacije, važno je da jasno razumete gde se trenutno nalazite i gde želite da idete.

  • Carlton_Hotel_Moskva
  • Groove_Design_Hotel_Gruzija
  • boemi_rusija
  • c6
  • hotel-danubia-park-srebrno-jezero-silver-lake-veliko-gradiste-9_n
  • hotel_avala
  • hotelhyatt
  • hotelplazabudva
  • metropol
  • premier_aqa
  • serafina_ny
  • vinogradi_grocka

Štampa