veštine Prodaje za neprodavce
Možda vaš posao ne podrazumeva da se bavite prodajom proizvoda ili usluge. Ali vi sigurno s vremena na vreme “prodajete” svoje stavove, svoje ideje, svoje predloge budžeta, svoje…. I to neko treba da “kupi”. Postoje pravila i tehnike komunikacije sa kojima su vaše šanse za uspeh mnogo veće. Vodjenje konstruktivnog dijaloga koji je drugoj strani interesantan, relevantan, itd… je sigurno dobar početak.
Da li znate koje su njihove potrebe, želje? Fokusiranjem na individulne potrebe sagovornika korišćenjem pravih reči, svaki razgovor može se pretvoriti u “rezultat” koji odgovara i vama i sagovorniku.
Koje su koristi obuke: *
• Prepoznaćete i primeniti načine kako bi ste prevazišli prepreke, koje stoje na putu ka efektivnom razgovoru sa klijentima, kolegama, pretpostavljenima
• Razgovor ćete započinjati stvarajućí odnos poverenja
• Spoznaćete značaj aktivnog slušanja i učenja o potrebama sagovornika
• Predstavljaćete informacije na način koji sagovorniku pomaže da donese odluku
• Razgovor ćete voditi puni samopozdanja, a sagovornika ćete ostavljati sa osećajem zadovoljstva
• Preusmerite razgovor kako bi ste saznali više o dodatnim potrebama sagovornika
• Vežbaćete, vežbaćete, vežbaćete...
Trajanje:
- 1 dan
Za više informacija pozovite nas na 069 1387 487! ili na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
*Ovo NIJE opis treninga. Skills radi isključivo „in-house“ treninge. Svaki trening se „kroji“ po meri potreba vaše kompanije.