• Skills
  • Reference
  • Šta kažu klijenti?

Šta kažu naši klijenti?


Naši klijenti potvrđuju kako izgleda saradnja sa „Skillsom “. Navode sledeće:

  • Razumevanje i stručnost na kojima trening programi počivaju – kombinovanje stručnosti u domenu učenja, sadržaja i poznavanja industrije kako bi se osmislio trening kome se ne može odoleti;
  • Realizaciju koja podrazumeva brzinu, kvalitet i širinu – obezbeđivanje znanja koje je stvarno, realno, odgovarajuće i može odmah da se prenese na polaznike;
  • Ispunjavanje i prevazilaženje očekivanja – saradnja sa vama kako bi se razumeo vaš kadar i posao kojim se bavite da bi se postigli izvanredni rezultati;
  • Pokretanje i inspirisanje polaznika da otkriju svoju strast i svoje potencijale, kao i omogućavanje da se znanje bez problema prenese na radno mesto.

Dok gledate naše reference, ne zaboravite da mi NE radimo „otvorene“ već isključivo „in house“ treninge. To znači da smo bili angažovani od strane svake od navedenih kompanija, da obučavamo njihove timove.

Komentari sa treninga


Veštine rukovođenja

  1. Trening je prilagođen realnom stanju u kojem se nalazimo.
  2. Najjači utisak sa ovog treninga je utisak koji je ostavio predavač na mene lično. Uočio sam da sam neke stvari nesvesno zaboravio i stavio pod normalno.
  3. Neverovatna pažnja i poznavanje posla jednog predavača.
  4. Koliko je malo potrebno, samo dva dana da se nauči jako puno stvari koje će nam koristiti tako u poslu, tako i u životu.
  5. Predavač nije dozvolio da gubimo pažnju.
  6. Sve je išlo po dobrom redosledu, uvod u priču je fantastičan, svaki film me je podstakao da tražim dodatnu motivaciju kako za sebe tako i za svoj tim.
  7. Sve je proteklo odlično, sa mnoštvom novih i korisnih informacija i sa zbližavanjem sa kolegama.

Prodaja/Veštine profesionane prodaje

  1. Dobio sam pozitivnu energiju i sigurnost da to što radim mogu da radim bolje od konkurenata.
  2. Najjači utisak mi je taj što je trener gađao samu suštinu i to kao da je sa nama na terenu godinama!!!
  3. Potpuna otvorenost i želja da se izađe u susret i pomogne.
  4. Trener je sve objašnjavao izuzetno temeljno i u mnogim situacijama već sada vidim da ću primenjivati njegove savete koji su zaista odlični.
  5. Sve je proteklo u najboljem redu. Bilo je zanimljivo. Ljudi iz Skills-a su bili na najvišem nivou. Hvala svima na dva lepo provedena dana.
  6. Sve me fasciniralo i probudilo želju u meni za rad.
  7. Uz dobru kominikaciju i poslovni odnos sve je lakše i ostvarivo.
  8. Sve je dobro osmišljeno, lepo isplanirano, drži pažnju. Sa adekvatnim primerima i trajanjem.
  9. Sve je proteklo odlično, vrlo korisna stvar koja će sigurno unaprediti poslovanje kompanije i usavršiti nas kao prodavce.
  10. Vreme obuke je veoma brzo prošlo. Jako sam zadovoljan obukom i značiće mi puno, ne samo u poslu već i u stvarnom životu.
  11. Najjači utisak sa ovog treninga su mi ostavile vežbe (simulacije) koje su mi pomogle da razumem veštine.
  12. Ceo trening je protekao u odličnoj atmosferi, a saveti mogu biti primenjivi ne samo u poslu nego i u životu.
  13. Odličan odnos i rad našeg predavača sa nama. Timski duh naše grupe. Dobro slaganje.
  14. Obuka je kvalitetna. Treba je održavati s vremena na vreme.
  15. Uveren sam da će doći do pozitivnih promena u kompaniji i da će to biti dobro i za mene i za moje kolege.
  16. Posle ovog treninga sam dosta motivisaniji za izvršavanje daljih radnih obaveza.
  17. Ovakve treninge bi trebalo da imaju svi novozaposleni u firmi. Stalno zaposlene bi trebalo podsećati na njihov posao i odnos sa kupcima, način komunikacije i poslovanja.
  18. Koliko stvari mogu biti proste, a sistem kompanije ih zakomplikuje.
  19. Sa nestrpljenjem očekujem naredne treninge.

Upravljanje vremenom

  1. Ovaj trening je najbolji do sada jer smo praktično uveli trening vođeni kroz primjere iz našeg života i rada.           
  2. Bilo je inspirativno, sadržajno i podstakla si me na razmisljanje. Hvala!
  3. Ne bih ništa menjala. "Teorija" je upotpunjena praksom, rad u grupi pomaže da uvidite da nemate samo "vi" problem da sagledate situaciju iz različitih uglova. Meni je pomoglo da uočim problem i šta je to što me koči u određivanju logistike.
  4. Mogli bi češće da imamo ovakve treninge jer se u svakodnevnom radu zaboravi na ovakve stvari. Odlična interaktivna obuka.                                                                      
  5. Odlično koncipiran trening koji sve vreme drži pažnju i vrlo poučne i realne poruke. Sve pohvale za Jelenu!                               
  6. Sve je proteklo dobro! Ukazane su i predstavljene činjenične stvari kojih bi se trebalo rešiti, odnosno kojim bi trebalo početi upravljati, a to sve u cilju upravljanja vremenom i poboljšanja i unapređenja opšteg samozadovoljstva!      

Koliko ste rezilijentni

  1. Skrenuli su mi pažnju na stvari koje treba da poboljšam kod sebe.                                
  2. Najjači utisak - kompetentnost i način prezentacije. Primeri i priče podrške.     
  3. Utisak su pozitivna atmosfera i otvorenost kolega.                                                         
  4. Trening je bio sadržajan, praktičan i interaktivan.      

Asertivna komunikacija & Customer eXperience

  1. Ljubaznost i profesionalnost trenera Jelene, čista desetka!                                            
  2. Ceo ovaj događaj je na mene ostavio veliki trag i prelepo iskustvo.
  3. Predavanje je proteklo odlično, vrlo nadahnuto, poučno. Voleo bih da se bavim veštinom i predavanjem asertivne komunikacije. Pozdrav.                                               
  4. Najjači utisak - koliko je bitno da slušamo i pratimo šta drugi govore.    
  5. Najjači utisak je dobra komunikacija i prenošenje znanja od strane trenera.      
  6. Sve je u potpunosti odrađeno do najsitnijih detalja.                                                         
  7. Visoka energija predavača. Držala nam je pažnju sve vreme.                           
  8. Apsolutno sve što smo prošli na treningu možemo primeniti samo ako to i želimo.       
  9. Koncept je odličan, svi učestvuju sve vreme. Jelena drži pažnju, i komunicira sa svim učesnicima. Nemam zamerke, pametno iskorišćeno vreme.                           
  10. Pružena prilika da ovo znanje primenimo kroz radionice u svojim restoranima.            
  11. Pomaže mi ovaj trening da bolje sagledam situaciju i odgovorno odreagujem. 
  12. Sve je proteklo super. Podsetio sam se stvari koje sam zaboravio. Razne igre i vežbe su mi pokazale veliku zanimljivost ovog predavanja. Jednostavno odlično proveden dan, ispunjen druženjem i novim iskustvom. 
  13. Celokupan doživljaj ovog treninga je fenomenalan, sve pohvale, prvenstveno Jeleni, koja nas je sve oduševila temama, razumevanjem i strpljenjem. Fantastičan predavač, potpuno uverljiva i podstiče nas da promenimo gledanje na situacije. Naravno pohvale i za ambijent, izgled prostora.

Upravljanje promenama i ADKARR assessment

  1. Promene u skladu sa zahtevima tržišta su ključ uspeha firme.
  2. Spremost na promene prisutnih! Prvi put smo dobili "povratno mišljenje"!         
  3. Vrlo zanimljivo izlaganje, predavač koji drži pažnju i pruža šansu za iznošenje mišljenja.          
  4. Bez obzira na različitosti, na kraju se manje više svi rezultati usaglase.             
  5. Bilo je dosta praktičnih vežbi, mislim da tako treba nastaviti!            

Veštine uticanja

  1. Najveći utisak sa ovog treninga mi je definitivno naučena veština komuniciranja kao i veština uticanja.                           
  2. Najjači utisak je definitivno predavač jer sve objašnjava kroz šaljive primere, uglavnom iz života, odnosno, svakodnevnice.                            
  3. Motivacija i želja da budem još bolji u svom poslu.         
  4. Druženje, nova iskustva, veština uticanja. Bilo da misliš, da možeš, ili da ne možes, u pravu si!                        
  5. Najviše me impresionira uključenost celokupnog tima prodavaca i samog predavača, da što bolje shvatimo gde grešimo a da nadogradimo već stečene veštine.
  6. Dobra komunikacija trenera sa radnom grupom. Primeri iz poslovnog i privatnog života, konstantna pažnja grupe, testovi.
  7. Sve na treningu je bilo odlično i zabavno, sve rečeno i urađeno je primenljivo kako sa kupcima tako i u privatnom životu.
  8. Sve je proteklo u najboljem redu, zanimljivo i edukativno. Usluga kao i posluženje na dobrom nivou, svaka pohvala.   
  9. Najviše mi se dopala bliskost, pouzdanost priča, primera. I trening mi apsolutno nije bio naporan.

Umetnost pregovaranja

  1. Dobrom komunikacijom se mogu postići neočekivano dobri rezultati a i priprema je vrlo važna.         
  2. Brza procena trenera, odgovori na ključna pitanja, nova saznanja o nekim kolegama.
  3. Vrlo interaktivan trening sa praktičnim prezentovanjem koje omogućava da se stečeno znanje primeni. Ne bih ništa menjala!                                                       
  4. Trener je izuzetno prijatan i zanimljiv. Potrudio se da nas zabavi vežbama i njegovim "životnim" situacijama (kroz priču). Sve najbolje!                                                         
  5. Sve je bio interesantno upakovano a u isto vreme vrlo korisno i primenljivo što se moglo videti i kroz vežbe i uloge koje su nam bile dodeljene za vreme treninga.          

Lakši rad sa teškim ljudima i situacijama

  1. Potpuna suština problematike - sagledavanje problema iz ugla prodavca i potrošača.
  2. Lični primeri i iskustva su dosta pomogli, pomoglo je ukazivanje na način komunikacije.
  3. Dobro je proteklo to što je sve vreme trajanja treninga bila okupirana pažnja učesnika i češće pauze su korisne upravo da ne bi tok treninga delovao monotono. Svi su uključeni, predavač često ponovi iskaze učesnika, što je vrlo pohvalno.                  
  4. Izuzetno iskustvo!
    Prijatna atmosfera. Hvala na svemu pruženom!                                                                                          
  5. Koncept treninga je odlično zamišljen. Obuhvata sve što je nama potrebno za bolje obavljanje svojih novih dužnosti.                                                                           
  6. Veoma sam zadovoljna treningom. Bio je konstruktivan, sadržajan, edukativan, sa dosta konkretnih primera i rešenja. Predavač sa mnogo iskustva koje zna na adekvatan način da prenese.    

Štampa